Friday, May 11, 2007

Royal Crown

You know what...

I'll just let this picture speak for itself.

Those of you who know me already understand.

Today was a good day.




Now, off to find the Crown Royal.






Excitement provided by RC Cola International

4 comments:

Michal said...

Hi Marshall,

The link to RC Cola International doesn't work... The site has gone a redesign, and the new URL to the Royal Draft page is:
http://www.rccolainternational.com/brands_rcdraft.aspx
Just wanted to let you know in case you would like to update it in your blog.

Bye,
Michal.

Anonymous said...

I would like to purchase a 4-pack of the Royal Crown Draft Cola. I would need it shipped to New York in the United States.
I am willing to pay any type of international shipping to receive this product.
Please let me know how I can get a hold of this product.

Thanks.
Michael
michael.haughie@gmail.com

Anonymous said...

點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣

Unknown said...

Nice style!

Regards
custom bowling shirts

 

Google
Web nzboys.blogspot.com